Про нову економіку і нові штани
Особливість нової економіки – ціна речей все менше пов’язана з їх універсальною цінністю і все більше відображає цінність індивідуальну, ситуаційну, яка як сонячний зайчик заламується через сприйняття інших людей.
Люди переходять до типу потребляцтва, яке нагадує в своїх головних рисах колекціонування. Мається на увазі не колекціонування марок, чи різних артефактів, а масова практика, що захоплює кожного хто так чи інакше позиціонує себе в суспільстві, доводячи суспільству найрізноманітніші грані своєї супергеройської сутності.
Вцій грі кожна конкретна покупка вирвана з контексту і стилю життя, почасти не представляла б інтересу не доводи вона б до кінця серію попередніх наглядних покупок, ціль яких – формування потрібного образу. Образу тієї людини, якою ми себе хотіли б бачити (Не маючи цього образу, придбані з неймовірною важкістю речі батьками, не являються великою цінністю для дитини і т.ін..)…
Той хто не потратив кошти на умовні білети в омріяний світ не володіє паролями — той не гість у клубі за інтересами, тому закрита дорога до матеріальних, духовних, інших цінностей носієм якої є група авторитетних товаришів. Саме тому пересідаючи з жигулів у мерс – будь добрим купи собі май файні шподні…
Статусна трата – майже імператив для більшості членів суспільства. Саме вона найточнішим чином маркує, хто є хто на білім світі і чи варто з цією людиною мати справу.
Таким чином, індустрія нової економіки це виробляцтво не просто практичних, необхідних для існування товарів, а в першучергу творення знаково-сигнальної системи, необхідної для організації особистого життя, напрацювання професійних звязків, для знахождения близьких друзів і далеких знайомих…
Нова економіка більше нагадує прикладну політологію бо по суті вона виробляє специфічну мову та знакову систему, яка є залежною від високоякісних комунікацій, і саме комунікації являються головною складовою теперішнього людського щастя (того, цілком реального щастя, право на яке прописали в Конституції батьки засновники американської держави…).
Сучасним суспільством все активніше управляє нове, якесь розумне символічне начало, не менш властне ніж донецькі братки. З цього феномену виростають нові життєві реалії і така сама нова мораль, про яку не слушно судити з погляду попередніх парадигм. Хоча придбавши нові брюки швидко забуваєш старі парадигми.
Люди переходять до типу потребляцтва, яке нагадує в своїх головних рисах колекціонування. Мається на увазі не колекціонування марок, чи різних артефактів, а масова практика, що захоплює кожного хто так чи інакше позиціонує себе в суспільстві, доводячи суспільству найрізноманітніші грані своєї супергеройської сутності.
Вцій грі кожна конкретна покупка вирвана з контексту і стилю життя, почасти не представляла б інтересу не доводи вона б до кінця серію попередніх наглядних покупок, ціль яких – формування потрібного образу. Образу тієї людини, якою ми себе хотіли б бачити (Не маючи цього образу, придбані з неймовірною важкістю речі батьками, не являються великою цінністю для дитини і т.ін..)…
Той хто не потратив кошти на умовні білети в омріяний світ не володіє паролями — той не гість у клубі за інтересами, тому закрита дорога до матеріальних, духовних, інших цінностей носієм якої є група авторитетних товаришів. Саме тому пересідаючи з жигулів у мерс – будь добрим купи собі май файні шподні…
Статусна трата – майже імператив для більшості членів суспільства. Саме вона найточнішим чином маркує, хто є хто на білім світі і чи варто з цією людиною мати справу.
Таким чином, індустрія нової економіки це виробляцтво не просто практичних, необхідних для існування товарів, а в першучергу творення знаково-сигнальної системи, необхідної для організації особистого життя, напрацювання професійних звязків, для знахождения близьких друзів і далеких знайомих…
Нова економіка більше нагадує прикладну політологію бо по суті вона виробляє специфічну мову та знакову систему, яка є залежною від високоякісних комунікацій, і саме комунікації являються головною складовою теперішнього людського щастя (того, цілком реального щастя, право на яке прописали в Конституції батьки засновники американської держави…).
Сучасним суспільством все активніше управляє нове, якесь розумне символічне начало, не менш властне ніж донецькі братки. З цього феномену виростають нові життєві реалії і така сама нова мораль, про яку не слушно судити з погляду попередніх парадигм. Хоча придбавши нові брюки швидко забуваєш старі парадигми.
1 коментар